Marknadens största urval
Snabb leverans

CIM Handbook of Strategic Marketing

Om CIM Handbook of Strategic Marketing

Aimed at senior executives responsible for shaping and managing the company's strategic direction, this book talks about the strategic dimensions of marketing management and focuses on the critical importance of matching the company's capabilities with genuinely attractive market sectors. It offers a reference for effective marketing practice.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780750626132
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 298
  • Utgiven:
  • 31. juli 1998
  • Mått:
  • 189x246x23 mm.
  • Vikt:
  • 700 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av CIM Handbook of Strategic Marketing

Aimed at senior executives responsible for shaping and managing the company's strategic direction, this book talks about the strategic dimensions of marketing management and focuses on the critical importance of matching the company's capabilities with genuinely attractive market sectors. It offers a reference for effective marketing practice.

Användarnas betyg av CIM Handbook of Strategic Marketing



Hitta liknande böcker
Boken CIM Handbook of Strategic Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.