Marknadens största urval
Snabb leverans

Food and Experiential Marketing

- Pleasure, Wellbeing and Consumption

Om Food and Experiential Marketing

This innovative collection focusses on the experiential and hedonic aspects of food and the sociocultural, economic, ideological, and symbolic factors that influence how pleasure can contribute to consumer health, food education, and individual and societal wellbeing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780815396352
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 268
  • Utgiven:
  • 25 Juni 2019
  • Mått:
  • 242x164x16 mm.
  • Vikt:
  • 574 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 22 Oktober 2024

Beskrivning av Food and Experiential Marketing

This innovative collection focusses on the experiential and hedonic aspects of food and the sociocultural, economic, ideological, and symbolic factors that influence how pleasure can contribute to consumer health, food education, and individual and societal wellbeing.

Användarnas betyg av Food and Experiential Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Food and Experiential Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.