Marknadens största urval
Snabb leverans

Global Perspectives on International Advertising

Om Global Perspectives on International Advertising

Presents information about international advertising and different international cultures. The book covers specific countries and specific international regions regarding advertising. It also includes a literature review of the advertising industry for various countries and regions.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781799896722
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 330
  • Utgiven:
  • 30. juni 2022
  • Mått:
  • 216x279x0 mm.
  • Vikt:
  • 633 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. augusti 2025

Beskrivning av Global Perspectives on International Advertising

Presents information about international advertising and different international cultures. The book covers specific countries and specific international regions regarding advertising. It also includes a literature review of the advertising industry for various countries and regions.

Användarnas betyg av Global Perspectives on International Advertising



Hitta liknande böcker
Boken Global Perspectives on International Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.