Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing and Managing Tourism Destinations

Om Marketing and Managing Tourism Destinations

This book is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume. It focuses on how destination management is planned, implemented, and evaluated as well as the management and operations of destination management organizations (DMOs).

Visa mer
  • Språk:
  • Okänt
  • ISBN:
  • 9781032380698
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 970
  • Utgiven:
  • 31. juli 2023
  • Mått:
  • 246x62x176 mm.
  • Vikt:
  • 2220 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Marketing and Managing Tourism Destinations

This book is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume. It focuses on how destination management is planned, implemented, and evaluated as well as the management and operations of destination management organizations (DMOs).

Användarnas betyg av Marketing and Managing Tourism Destinations



Hitta liknande böcker
Boken Marketing and Managing Tourism Destinations finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.