Marknadens största urval
Snabb leverans

New Media Users in China II

Om New Media Users in China II

As the second volume of a two-volume set on new media users in China, this book approaches the subject from a micro level. examining the mediatized existence and life of new media users in the digital age and the approaching age of artificial intelligence.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032548739
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 232
  • Utgiven:
  • 29. september 2023
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 589 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av New Media Users in China II

As the second volume of a two-volume set on new media users in China, this book approaches the subject from a micro level. examining the mediatized existence and life of new media users in the digital age and the approaching age of artificial intelligence.

Användarnas betyg av New Media Users in China II



Hitta liknande böcker
Boken New Media Users in China II finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.