Har fått ett spårningsnummer men det finns ingen status?
När vi har packat en beställning placerar vi den omedelbart för upphämtning hos PostNord, Early Bird, Schenker eller Budbee, vartefter vi skickar ett mejl till dig med ett försändelse-ID så att paketet kan spåras.
I vissa fall kan det ta lite tid för operatören att uppdatera leveransstatusen på paketet. Det krävs bara lite tålamod och ofta tar det bara ett par timmar så kommer det att finnas en korrekt status.
Om du är osäker på paketets status är du alltid välkommen att kontakta transportören (PostNord, Early Bird, Schenker eller Budbee):
– kom ihåg att ange ditt försändelse-ID som vi skickade till dig vid leveransen från vårt lager
Kontakta PostNord:
Du kan ringa dem på: 0771-33 33 10
Eller via deras kontaktformulär som du finner under deras “kontakta oss“
Kontakta Early Bird:
Du kan kontakta dem via e-post på: kundservice@earlybird.delivery
Eller via deras kontaktformulär.
Kontakta Schenker:
Du kan kontakta dem via deras kundservice, där du också finner nummer att ringa till.
Du kan också kontakta dem genom deras kontaktformulär.
Kontakta Budbee:
Du kan kontakta dem via e-post på: support@budbee.com
Eller via deras kontaktformulär.
Om de inte kan lösa det är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig att se till att problemet blir löst.
Tyckte du att det här svaret var till hjälp? 0 0