Kan jag ändra min order efter beställning?
Vill du avbryta och ta bort en produkt från din beställning?
Beroende på hur långt din beställning har nått kan du avbryta delar av din beställning.
Du kan avbryta en produkt via din beställningssida, som du hittar genom att antingen logga in på din profil och välja “Mina beställningar” eller genom att fylla i formuläret här: Följ din beställning
- Du kommer att se en punkt bredvid produkten som heter “redigera” som du trycker på.
- Du kommer då att få upp alternativet “avbeställ produkt” och du behöver bara trycka på det för att produkten ska tas bort från din beställning.
– Om du inte ser “redigera”-funktionen betyder det att produkten inte kan avbeställas. Kontakta kundtjänst för ytterligare hjälp här: Kontakta kundtjänst
Vill du lägga till en produkt i din beställning?
Tyvärr har vi inte möjlighet att ändra din beställning efter köpet, men du kan skicka en begäran om att avbryta beställningen, varefter du kan göra en ny beställning med de önskade/rätta produkterna.
Vi kommer naturligtvis att skicka en bekräftelse till dig om vi avbryter din beställning.
Du kan kontakta oss genom att använda formuläret under kontakta oss.
Varför kan jag inte avbryta min beställning?
Om din beställning redan har nått för långt i processen är det inte möjligt att avbryta den.
Till exempel, om din beställning redan är packad är detta inte möjligt.
Om din beställning inte packats ännu men du ändå inte kan avbryta en produkt kan du kontakta kundtjänst, så ser vi om det fortfarande skulle vara möjligt.
Om det inte går att avbryta hela eller delar av din beställning kan du använda dig av ångerrätten och skicka tillbaka boken till oss.
Du hittar mer info om returer här: Hur returnerar jag min beställning?
Tyckte du att det här svaret var till hjälp? 1 2