Marknadens största urval
Snabb leverans

A Dictionary of Marketing

Om A Dictionary of Marketing

A Dictionary of Marketing is an accessible, practical, and internationally-focused A-Z guide to all areas of marketing. Covering traditional techniques and theories, as well as the latest terms and concepts in web, digital and social marketing, this is the ideal reference for students and practitioners of marketing worldwide.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780198736424
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 544
  • Utgiven:
  • 28. april 2016
  • Utgåva:
  • 4
  • Mått:
  • 129x198x33 mm.
  • Vikt:
  • 390 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 30. maj 2025

Beskrivning av A Dictionary of Marketing

A Dictionary of Marketing is an accessible, practical, and internationally-focused A-Z guide to all areas of marketing. Covering traditional techniques and theories, as well as the latest terms and concepts in web, digital and social marketing, this is the ideal reference for students and practitioners of marketing worldwide.

Användarnas betyg av A Dictionary of Marketing



Hitta liknande böcker
Boken A Dictionary of Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.