Marknadens största urval
Snabb leverans

A Dictionary of Media and Communication

Om A Dictionary of Media and Communication

This authoritative and up-to-date A-Z covers all aspects of interpersonal, mass, and networked communication in over 3,500 entries, including digital and mobile media, advertising, journalism, social media, and nonverbal communication.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780198841838
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 560
  • Utgiven:
  • 21 Februari 2020
  • Utgåva:
  • 3
  • Mått:
  • 120x193x32 mm.
  • Vikt:
  • 406 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 28 Maj 2024

Beskrivning av A Dictionary of Media and Communication

This authoritative and up-to-date A-Z covers all aspects of interpersonal, mass, and networked communication in over 3,500 entries, including digital and mobile media, advertising, journalism, social media, and nonverbal communication.

Användarnas betyg av A Dictionary of Media and Communication



Hitta liknande böcker
Boken A Dictionary of Media and Communication finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.