Marknadens största urval
Snabb leverans

A General Theory of Competition

- Resources, Competences, Productivity, Economic Growth

Om A General Theory of Competition

Shelby Hunt draws on economics, management, marketing and sociology to articulate resource-advantage theory. the author proceeds to illustrate how and why his theory may be used to explain and predict economic phenomena.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780761917298
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 320
  • Utgiven:
  • 28. januari 2000
  • Mått:
  • 152x228x18 mm.
  • Vikt:
  • 450 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 9. december 2024

Beskrivning av A General Theory of Competition

Shelby Hunt draws on economics, management, marketing and sociology to articulate resource-advantage theory. the author proceeds to illustrate how and why his theory may be used to explain and predict economic phenomena.

Användarnas betyg av A General Theory of Competition



Hitta liknande böcker
Boken A General Theory of Competition finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.