Marknadens största urval
Snabb leverans

Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools

- Rethinking Contemporary Myths of Meritocracy

Om Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools

Alice Bradbury discusses how the meritocracy myth reinforces educational inequalities and analyses how the recent educational developments of datafication and neuroscience might challenge how we classify and label children as we rebuild a post-pandemic schooling system.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781447347026
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 184
  • Utgiven:
  • 11. juni 2021
  • Mått:
  • 233x156x14 mm.
  • Vikt:
  • 294 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 8. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools

Alice Bradbury discusses how the meritocracy myth reinforces educational inequalities and analyses how the recent educational developments of datafication and neuroscience might challenge how we classify and label children as we rebuild a post-pandemic schooling system.

Användarnas betyg av Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools



Hitta liknande böcker
Boken Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.