Marknadens största urval
Snabb leverans

Advanced Theory and Practice in Sport Marketing

Om Advanced Theory and Practice in Sport Marketing

Now in a fully revised and updated fourth edition, Advanced Theory and Practice in Sport Marketing is still the only textbook to introduce key theory and best practice in sport marketing at an advanced level.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032137643
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 310
  • Utgiven:
  • 11 Augusti 2022
  • Utgåva:
  • 4
  • Mått:
  • 254x179x25 mm.
  • Vikt:
  • 722 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 17 Juli 2024

Beskrivning av Advanced Theory and Practice in Sport Marketing

Now in a fully revised and updated fourth edition, Advanced Theory and Practice in Sport Marketing is still the only textbook to introduce key theory and best practice in sport marketing at an advanced level.

Användarnas betyg av Advanced Theory and Practice in Sport Marketing



Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.