Marknadens största urval
Snabb leverans

Advances in Advertising Research IX

- Power to Consumers

Om Advances in Advertising Research IX

This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in a converging media society. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA).

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783658248666
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 353
  • Utgiven:
  • 25. december 2018
  • Utgåva:
  • 12018
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 481 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Advances in Advertising Research IX

This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in a converging media society. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA).

Användarnas betyg av Advances in Advertising Research IX



Hitta liknande böcker
Boken Advances in Advertising Research IX finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.