Marknadens största urval
Snabb leverans

Advances in Advertising Research X

- Multiple Touchpoints in Brand Communication

Om Advances in Advertising Research X

This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in brand communications with multiple touchpoints. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA).

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783658248772
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 240
  • Utgiven:
  • 15. oktober 2019
  • Utgåva:
  • 12019
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 457 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Advances in Advertising Research X

This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in brand communications with multiple touchpoints. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA).

Användarnas betyg av Advances in Advertising Research X



Hitta liknande böcker
Boken Advances in Advertising Research X finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.