Marknadens största urval
Snabb leverans

Advances in Luxury Brand Management

Om Advances in Luxury Brand Management

Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the unique characteristics of luxury brand management.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319511269
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 28. september 2017
  • Utgåva:
  • 12017
  • Mått:
  • 217x158x23 mm.
  • Vikt:
  • 484 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Advances in Luxury Brand Management

Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the unique characteristics of luxury brand management.

Användarnas betyg av Advances in Luxury Brand Management



Hitta liknande böcker
Boken Advances in Luxury Brand Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.