Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising and Anthropology

- Ethnographic Practice and Cultural Perspectives

Om Advertising and Anthropology

This is a lively study of organizational culture, consumption practices, consumer marketing and the production of creativity in corporate settings. Reflecting the authors' experiences as professionals in the advertising and marketing research industry, this offers advice for practitioners and scholars in advertising and related industries.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780857852021
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 200
  • Utgiven:
  • 1. september 2012
  • Mått:
  • 158x234x11 mm.
  • Vikt:
  • 334 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av Advertising and Anthropology

This is a lively study of organizational culture, consumption practices, consumer marketing and the production of creativity in corporate settings. Reflecting the authors' experiences as professionals in the advertising and marketing research industry, this offers advice for practitioners and scholars in advertising and related industries.

Användarnas betyg av Advertising and Anthropology



Hitta liknande böcker
Boken Advertising and Anthropology finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.