Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising and Consumer Citizenship

- Gender, Images and Rights

Om Advertising and Consumer Citizenship

Using a variety of print advertisements, this exciting and provocative study explores how the consumer is created in terms of sex, race and class. Essential reading for all those interested in issues of consumption, citizenship and gender.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415223249
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 192
  • Utgiven:
  • 26. oktober 2000
  • Mått:
  • 158x234x13 mm.
  • Vikt:
  • 314 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 26. november 2024

Beskrivning av Advertising and Consumer Citizenship

Using a variety of print advertisements, this exciting and provocative study explores how the consumer is created in terms of sex, race and class. Essential reading for all those interested in issues of consumption, citizenship and gender.

Användarnas betyg av Advertising and Consumer Citizenship



Hitta liknande böcker
Boken Advertising and Consumer Citizenship finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.