Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising and Consumer Culture in China

Om Advertising and Consumer Culture in China

This book provides a comprehensive analysis of Chinese advertising as an industry, a discourse and profession in China s search for modernity and cultural globalization.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780745671178
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 280
  • Utgiven:
  • 24. juni 2016
  • Mått:
  • 210x151x33 mm.
  • Vikt:
  • 434 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Beskrivning av Advertising and Consumer Culture in China

This book provides a comprehensive analysis of Chinese advertising as an industry, a discourse and profession in China s search for modernity and cultural globalization.

Användarnas betyg av Advertising and Consumer Culture in China



Hitta liknande böcker
Boken Advertising and Consumer Culture in China finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.