Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising and Multilingual Repertoires

- from Linguistic Resources to Patterns of Response

Om Advertising and Multilingual Repertoires

Advertising and Multilingual Repertoires provides an introduction to the linguistic processes involved in advertising discourse and explores the interconnections between advertising and multilingualism from an applied linguistic perspective.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138218253
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 102
  • Utgiven:
  • 23. augusti 2016
  • Mått:
  • 227x148x11 mm.
  • Vikt:
  • 242 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Advertising and Multilingual Repertoires

Advertising and Multilingual Repertoires provides an introduction to the linguistic processes involved in advertising discourse and explores the interconnections between advertising and multilingualism from an applied linguistic perspective.

Användarnas betyg av Advertising and Multilingual Repertoires



Hitta liknande böcker
Boken Advertising and Multilingual Repertoires finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.