Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising and Public Memory

- Social, Cultural and Historical Perspectives on Ghost Signs

Om Advertising and Public Memory

This is the first scholarly collection to examine the social and cultural aspects of the worldwide interest in the faded remains of advertising signage (popularly known as 'ghost signs').

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367873844
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 324
  • Utgiven:
  • 10. december 2019
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Advertising and Public Memory

This is the first scholarly collection to examine the social and cultural aspects of the worldwide interest in the faded remains of advertising signage (popularly known as 'ghost signs').

Användarnas betyg av Advertising and Public Memory



Hitta liknande böcker
Boken Advertising and Public Memory finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.