Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising Cultures

- Gender, Commerce, Creativity

Om Advertising Cultures

The economic and cultural role of the `creative industries' has gained a new prominence and centrality in recent years. These worlds are explored here through the most emblematic creative industry: advertising. Advertising Cultures presents a case-study of the social make-up, informal cultures and subjective identities of these creative practices.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780761961970
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 184
  • Utgiven:
  • 25. februari 2003
  • Mått:
  • 156x234x19 mm.
  • Vikt:
  • 430 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Advertising Cultures

The economic and cultural role of the `creative industries' has gained a new prominence and centrality in recent years. These worlds are explored here through the most emblematic creative industry: advertising. Advertising Cultures presents a case-study of the social make-up, informal cultures and subjective identities of these creative practices.

Användarnas betyg av Advertising Cultures



Hitta liknande böcker
Boken Advertising Cultures finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.