Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999

- Increments of change

Om Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999

Analyses the influence of the Guinness brand's provenance on advertising campaigns aimed at consumers living in Ireland between 1959 and 1999, and the extent to which Guinness's advertising has influenced Irish culture and society.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781789973457
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 228
  • Utgiven:
  • 28. januari 2020
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 231x153x20 mm.
  • Vikt:
  • 360 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999

Analyses the influence of the Guinness brand's provenance on advertising campaigns aimed at consumers living in Ireland between 1959 and 1999, and the extent to which Guinness's advertising has influenced Irish culture and society.

Användarnas betyg av Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999



Hitta liknande böcker
Boken Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999 finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.