Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising, the Media and Globalisation

- A World in Motion

Om Advertising, the Media and Globalisation

This book provides a thorough account of contemporary trends in advertising and media industries. It examines the role of advertising in the globalisation of consumer culture, taking an empirical, region-by-region approach.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415668828
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 168
  • Utgiven:
  • 19. april 2012
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 470 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 6. december 2024

Beskrivning av Advertising, the Media and Globalisation

This book provides a thorough account of contemporary trends in advertising and media industries. It examines the role of advertising in the globalisation of consumer culture, taking an empirical, region-by-region approach.

Användarnas betyg av Advertising, the Media and Globalisation



Hitta liknande böcker
Boken Advertising, the Media and Globalisation finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.