Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising Theory

Om Advertising Theory

Advertising Theory is a comprehensive text that draws on current research and practices in advertising theory by introducing key concepts, models, theories, conflicts, and issues for individuals interested in this area. Editors Shelly Rodgers and Esther Thorson have developed this volume as a forum in which to compare, contrast,

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780815382492
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 548
  • Utgiven:
  • 29. april 2019
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 235x159x38 mm.
  • Vikt:
  • 934 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Advertising Theory

Advertising Theory is a comprehensive text that draws on current research and practices in advertising theory by introducing key concepts, models, theories, conflicts, and issues for individuals interested in this area. Editors Shelly Rodgers and Esther Thorson have developed this volume as a forum in which to compare, contrast,

Användarnas betyg av Advertising Theory



Hitta liknande böcker
Boken Advertising Theory finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.