Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising Theory

Om Advertising Theory

Advertising Theory is a comprehensive text that draws on current research and practices in advertising theory by introducing key concepts, models, theories, conflicts, and issues for individuals interested in this area. Editors Shelly Rodgers and Esther Thorson have developed this volume as a forum in which to compare, contrast,

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780815382508
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 548
  • Utgiven:
  • 1. maj 2019
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 147x224x31 mm.
  • Vikt:
  • 804 g.
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av Advertising Theory

Advertising Theory is a comprehensive text that draws on current research and practices in advertising theory by introducing key concepts, models, theories, conflicts, and issues for individuals interested in this area. Editors Shelly Rodgers and Esther Thorson have developed this volume as a forum in which to compare, contrast,

Användarnas betyg av Advertising Theory



Hitta liknande böcker
Boken Advertising Theory finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.