Marknadens största urval
Snabb leverans

After-Sales-Feedback mit Kundenkonferenzen

- Methodische Grundlagen und praktische Anwendung

Om After-Sales-Feedback mit Kundenkonferenzen

Sven Winkler analysiert Customer Focus Groups in Form von Kundenkonferenzen und vermittelt konkretes Handlungswissen, das es ermöglicht, eine Entscheidung über den Einsatz dieses Instruments zu treffen, ihn zu organisieren, zu strukturieren und methodisch-technisch zu realisieren.

Visa mer
  • Språk:
  • Tyska
  • ISBN:
  • 9783824474110
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 315
  • Utgiven:
  • 27. juli 2001
  • Utgåva:
  • 2001
  • Mått:
  • 210x148x18 mm.
  • Vikt:
  • 440 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av After-Sales-Feedback mit Kundenkonferenzen

Sven Winkler analysiert Customer Focus Groups in Form von Kundenkonferenzen und vermittelt konkretes Handlungswissen, das es ermöglicht, eine Entscheidung über den Einsatz dieses Instruments zu treffen, ihn zu organisieren, zu strukturieren und methodisch-technisch zu realisieren.

Användarnas betyg av After-Sales-Feedback mit Kundenkonferenzen



Hitta liknande böcker
Boken After-Sales-Feedback mit Kundenkonferenzen finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.