Marknadens största urval
Snabb leverans

Alternate Reality Games

- Promotion and Participatory Culture

Om Alternate Reality Games

Using textual analysis, interviews with game designers, audience surveys and close analysis of player forum discussion, this book examines the unique nature of the producer/consumer relationship within promotional Alternate Reality Games (ARGs).

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780815386803
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 134
  • Utgiven:
  • 13. augusti 2019
  • Mått:
  • 144x223x15 mm.
  • Vikt:
  • 300 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 10. december 2024

Beskrivning av Alternate Reality Games

Using textual analysis, interviews with game designers, audience surveys and close analysis of player forum discussion, this book examines the unique nature of the producer/consumer relationship within promotional Alternate Reality Games (ARGs).

Användarnas betyg av Alternate Reality Games



Hitta liknande böcker
Boken Alternate Reality Games finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.