Marknadens största urval
Snabb leverans
Om American Media and the Memory of World War II

Concentrating on key popular films, television series, and digital games from the last two decades, this book explores the critical influence World War II continues to exert on a generation of Americans born over thirty years after the conflict ended.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138805521
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 214
  • Utgiven:
  • 10. mars 2015
  • Mått:
  • 152x229x18 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av American Media and the Memory of World War II

Concentrating on key popular films, television series, and digital games from the last two decades, this book explores the critical influence World War II continues to exert on a generation of Americans born over thirty years after the conflict ended.

Användarnas betyg av American Media and the Memory of World War II



Hitta liknande böcker
Boken American Media and the Memory of World War II finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.