Marknadens största urval
Snabb leverans

American Media & Social Institutions

- A Reader

Om American Media & Social Institutions

Places mass media within the context of the greater cultural, social, historical, and ideological world. Students will learn that mass media is not created in a vacuum, but rather it sits at the intersection of all the social sciences.The book provides a firm foundation for studying mass media through chapters on how media works, semiotics, ideology, and media literacy.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781626617278
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 276
  • Utgiven:
  • 30. december 2013
  • Vikt:
  • 525 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av American Media & Social Institutions

Places mass media within the context of the greater cultural, social, historical, and ideological world. Students will learn that mass media is not created in a vacuum, but rather it sits at the intersection of all the social sciences.The book provides a firm foundation for studying mass media through chapters on how media works, semiotics, ideology, and media literacy.

Användarnas betyg av American Media & Social Institutions



Hitta liknande böcker
Boken American Media & Social Institutions finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.