Marknadens största urval
Snabb leverans

An Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Om An Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Recognizing that companies went bust when the market for their products dried up, Levitt set out to learn why. The manifesto he produced aimed to upend conventional wisdom that viewed a company's product as paramount.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781912127337
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 94
  • Utgiven:
  • 4. juli 2017
  • Mått:
  • 132x198x6 mm.
  • Vikt:
  • 111 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 8. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av An Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Recognizing that companies went bust when the market for their products dried up, Levitt set out to learn why. The manifesto he produced aimed to upend conventional wisdom that viewed a company's product as paramount.

Användarnas betyg av An Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia



Hitta liknande böcker
Boken An Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.