Marknadens största urval
Snabb leverans

An Introduction to Social Media Marketing

Om An Introduction to Social Media Marketing

An Introduction to Social Media Marketing is the first textbook for students that offers a step by step guide to social media marketing. Mirroring its sister text, Digital Marketing: a Practical Approach, this book is grounded in solid academic underpinnings, but has a a lighter, hands-on approach that is perfect for shorter courses and additional reading.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415856164
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 250
  • Utgiven:
  • 10. december 2014
  • Mått:
  • 156x234x23 mm.
  • Vikt:
  • 476 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av An Introduction to Social Media Marketing

An Introduction to Social Media Marketing is the first textbook for students that offers a step by step guide to social media marketing. Mirroring its sister text, Digital Marketing: a Practical Approach, this book is grounded in solid academic underpinnings, but has a a lighter, hands-on approach that is perfect for shorter courses and additional reading.

Användarnas betyg av An Introduction to Social Media Marketing



Hitta liknande böcker
Boken An Introduction to Social Media Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.