Marknadens största urval
Snabb leverans

Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer

Om Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer

Aiming at ensuring that everyone obtains the rich rewards available in today's information-centred society, this book seeks to provide a systematic method for the understanding, appreciation and evaluation of information needs, which alone can guarantee the value of information to the consumer

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781857434873
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 188
  • Utgiven:
  • 21. december 2009
  • Utgåva:
  • 3
  • Mått:
  • 155x232x14 mm.
  • Vikt:
  • 306 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. januari 2025

Beskrivning av Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer

Aiming at ensuring that everyone obtains the rich rewards available in today's information-centred society, this book seeks to provide a systematic method for the understanding, appreciation and evaluation of information needs, which alone can guarantee the value of information to the consumer

Användarnas betyg av Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer



Hitta liknande böcker
Boken Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.