Marknadens största urval
Snabb leverans

Assessing Service Quality

- Satisfying the Expectations of Library Customers

Om Assessing Service Quality

A classic book is brought up to date as the authors integrate the use of technology into the customer experience and offer solid, practical ideas for developing a customer service plan that meets the library's customer-focused mission, vision, and goals,

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780838910214
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 215
  • Utgiven:
  • 30 April 2010
  • Mått:
  • 217x282x13 mm.
  • Vikt:
  • 544 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 25 Oktober 2024

Beskrivning av Assessing Service Quality

A classic book is brought up to date as the authors integrate the use of technology into the customer experience and offer solid, practical ideas for developing a customer service plan that meets the library's customer-focused mission, vision, and goals,

Användarnas betyg av Assessing Service Quality



Hitta liknande böcker
Boken Assessing Service Quality finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.