Marknadens största urval
Snabb leverans

Basic Marketing Research

Om Basic Marketing Research

For undergraduate-level courses in Marketing Research. With a hands-on, do-it-yourself approach, Malhotra offers a contemporary focus on decision making, illustrating the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781292020488
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 676
  • Utgiven:
  • 8. augusti 2013
  • Utgåva:
  • 4
  • Mått:
  • 214x273x22 mm.
  • Vikt:
  • 1782 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 27. augusti 2025

Beskrivning av Basic Marketing Research

For undergraduate-level courses in Marketing Research. With a hands-on, do-it-yourself approach, Malhotra offers a contemporary focus on decision making, illustrating the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions.

Användarnas betyg av Basic Marketing Research



Hitta liknande böcker
Boken Basic Marketing Research finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.