Marknadens största urval
Snabb leverans

Bernard Shaw and Modern Advertising

- Prophet Motives

Om Bernard Shaw and Modern Advertising

This book charts how promotional campaigns in which Bernard Shaw participated were key crucibles within which agency and personality could re-negotiate their relationship to one another and to the consuming public.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319786278
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 181
  • Utgiven:
  • 26. juni 2018
  • Utgåva:
  • 12018
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Bernard Shaw and Modern Advertising

This book charts how promotional campaigns in which Bernard Shaw participated were key crucibles within which agency and personality could re-negotiate their relationship to one another and to the consuming public.

Användarnas betyg av Bernard Shaw and Modern Advertising



Hitta liknande böcker
Boken Bernard Shaw and Modern Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.