Marknadens största urval
Snabb leverans

Beyond Multi-Channel Marketing

- Critical Issues in Dual Marketing

Om Beyond Multi-Channel Marketing

Delving into the rapidly developing field of dual marketing, investigating the strategic alliances, multi-stakeholder perspectives and branding potential it holds, this book promotes the adoption of the multichannel approach which is fundamental to facing the challenges of marketing 4.0.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781838676865
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 288
  • Utgiven:
  • 17. juni 2020
  • Mått:
  • 238x159x22 mm.
  • Vikt:
  • 504 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 3. september 2025

Beskrivning av Beyond Multi-Channel Marketing

Delving into the rapidly developing field of dual marketing, investigating the strategic alliances, multi-stakeholder perspectives and branding potential it holds, this book promotes the adoption of the multichannel approach which is fundamental to facing the challenges of marketing 4.0.

Användarnas betyg av Beyond Multi-Channel Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Beyond Multi-Channel Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.