Marknadens största urval
Snabb leverans

Bollywood in the Age of New Media

- The Geo-televisual Aesthetic

Om Bollywood in the Age of New Media

This is a study of popular Indian cinema in the age of globalisation, new media, and metropolitan Hindu fundamentalism, focusing on the period between 1991 and 2004.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780748641024
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 272
  • Utgiven:
  • 13. september 2010
  • Mått:
  • 166x243x22 mm.
  • Vikt:
  • 530 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. maj 2025

Beskrivning av Bollywood in the Age of New Media

This is a study of popular Indian cinema in the age of globalisation, new media, and metropolitan Hindu fundamentalism, focusing on the period between 1991 and 2004.

Användarnas betyg av Bollywood in the Age of New Media



Hitta liknande böcker
Boken Bollywood in the Age of New Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.