Marknadens största urval
Snabb leverans

Bottom-Line Call Center Management

Om Bottom-Line Call Center Management

Addresses key skills and techniques in assessing and implementing effective management practices to maximize the human and capital resources at the call center manager's disposal. This work helps call center managers evaluate their status, implement cost-effective changes, and measure results of their changes.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780750676847
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 208
  • Utgiven:
  • 31. mars 2004
  • Mått:
  • 153x229x11 mm.
  • Vikt:
  • 308 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 15. september 2025

Beskrivning av Bottom-Line Call Center Management

Addresses key skills and techniques in assessing and implementing effective management practices to maximize the human and capital resources at the call center manager's disposal. This work helps call center managers evaluate their status, implement cost-effective changes, and measure results of their changes.

Användarnas betyg av Bottom-Line Call Center Management



Hitta liknande böcker
Boken Bottom-Line Call Center Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.