Marknadens största urval
Snabb leverans

Brand Aesthetics

Om Brand Aesthetics

Explores the growing importance of aesthetic factors in the success of brands and the reluctance of brand managers and academics to deal with these issues. Proposes a series of theoretical and practical managerial instruments which analyse the aesthetic aspects of various brand manifestations.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780230336735
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 230
  • Utgiven:
  • 24. juli 2012
  • Mått:
  • 138x222x19 mm.
  • Vikt:
  • 420 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Brand Aesthetics

Explores the growing importance of aesthetic factors in the success of brands and the reluctance of brand managers and academics to deal with these issues. Proposes a series of theoretical and practical managerial instruments which analyse the aesthetic aspects of various brand manifestations.

Användarnas betyg av Brand Aesthetics



Hitta liknande böcker
Boken Brand Aesthetics finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.