Marknadens största urval
Snabb leverans

Brand Attachment

- Construct, Consequences and Causes

Om Brand Attachment

Provides a theoretical construct about the factors that underlie strong brand relationships. The authors define the construct of brand attachment and differentiate it from other constructs arguing that brand attachment is critical to outcome variables that underscore the brand's value to the firm.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781601981004
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 52
  • Utgiven:
  • 12. januari 2008
  • Mått:
  • 235x161x3 mm.
  • Vikt:
  • 98 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 11. december 2024

Beskrivning av Brand Attachment

Provides a theoretical construct about the factors that underlie strong brand relationships. The authors define the construct of brand attachment and differentiate it from other constructs arguing that brand attachment is critical to outcome variables that underscore the brand's value to the firm.

Användarnas betyg av Brand Attachment



Hitta liknande böcker
Boken Brand Attachment finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.