Marknadens största urval
Snabb leverans

Brand Gap, The

- Revised Edition

Om Brand Gap, The

Presents a unified theory of brand. This work shows how strategic or creative approach of thinking can unite to produce a "charismatic brand". It also helps you learn: the five essential disciplines of brand-building; how branding is changing the dynamics of competition; the three most powerful questions to ask about any brand; and more.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780321348104
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 208
  • Utgiven:
  • 1. september 2005
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 203x135x22 mm.
  • Vikt:
  • 232 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av Brand Gap, The

Presents a unified theory of brand. This work shows how strategic or creative approach of thinking can unite to produce a "charismatic brand". It also helps you learn: the five essential disciplines of brand-building; how branding is changing the dynamics of competition; the three most powerful questions to ask about any brand; and more.

Användarnas betyg av Brand Gap, The



Hitta liknande böcker
Boken Brand Gap, The finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.