Marknadens största urval
Snabb leverans

Brand Gender

- Increasing Brand Equity through Brand Personality

Om Brand Gender

Using detailed examples, the author argues that brands with low masculine and feminine characteristics have the lowest equity, whilst brands with both high feminine and masculine characteristics are shown to have the strongest equity.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319602189
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 265
  • Utgiven:
  • 19. oktober 2017
  • Utgåva:
  • 12018
  • Mått:
  • 156x220x24 mm.
  • Vikt:
  • 498 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. mars 2025

Beskrivning av Brand Gender

Using detailed examples, the author argues that brands with low masculine and feminine characteristics have the lowest equity, whilst brands with both high feminine and masculine characteristics are shown to have the strongest equity.

Användarnas betyg av Brand Gender



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.