Marknadens största urval
Snabb leverans

Brand Relevance

- Making Competitors Irrelevant

Om Brand Relevance

Shows how to eliminate the competition and become the lead brand in your market. This book defines the concept of brand relevance using dozens of case studies - Prius, Whole Foods, Westin, iPad and more - and explains how brand relevance drives market dynamics, which generates opportunities for your brand and threats for the competition.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780470613580
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 400
  • Utgiven:
  • 15. februari 2011
  • Mått:
  • 163x228x33 mm.
  • Vikt:
  • 658 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 28. augusti 2025

Beskrivning av Brand Relevance

Shows how to eliminate the competition and become the lead brand in your market. This book defines the concept of brand relevance using dozens of case studies - Prius, Whole Foods, Westin, iPad and more - and explains how brand relevance drives market dynamics, which generates opportunities for your brand and threats for the competition.

Användarnas betyg av Brand Relevance



Hitta liknande böcker
Boken Brand Relevance finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.