Marknadens största urval
Snabb leverans

Branded Content

- The Fateful Merging of Media and Marketing

Om Branded Content

This is a critical study of the changing relationship between media and marketing communications in the digital age. It examines the growth of content funded by brands, including brands¿ own media, native advertising and the integration of branded content across film, television, journalism and publishing, online, mobile and social media.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138190412
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 282
  • Utgiven:
  • 27. augusti 2021
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 700 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Branded Content

This is a critical study of the changing relationship between media and marketing communications in the digital age. It examines the growth of content funded by brands, including brands¿ own media, native advertising and the integration of branded content across film, television, journalism and publishing, online, mobile and social media.

Användarnas betyg av Branded Content



Hitta liknande böcker
Boken Branded Content finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.