Marknadens största urval
Snabb leverans

Branded Women in U.S. Television

- When People Become Corporations

Om Branded Women in U.S. Television

This book examines product placement and brand integration in U.S. television. Using examples from 1950s television sponsorship to The Real Housewives, Bjelskou illustrates how the commercialization of TV programing affects both formats and narratives and how these genres are in conversation with contemporary political and social environments.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781498507387
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 146
  • Utgiven:
  • 2. juni 2016
  • Mått:
  • 151x229x11 mm.
  • Vikt:
  • 218 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Branded Women in U.S. Television

This book examines product placement and brand integration in U.S. television. Using examples from 1950s television sponsorship to The Real Housewives, Bjelskou illustrates how the commercialization of TV programing affects both formats and narratives and how these genres are in conversation with contemporary political and social environments.

Användarnas betyg av Branded Women in U.S. Television



Hitta liknande böcker
Boken Branded Women in U.S. Television finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.