Marknadens största urval
Snabb leverans

Branding Japanese Food

- From Meibutsu to Washoku

Om Branding Japanese Food

Explores the use of food for the purpose of place branding in Japan. At the centre of the narrative is the 2013 inscription of "Washoku, traditional dietary cultures of the Japanese, notably for the celebration of New Year" on UNESCO's Representative List of the Intangible Cultural Heritage of Humanity.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780824881221
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 194
  • Utgiven:
  • 28 Februari 2020
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 29 Oktober 2024

Beskrivning av Branding Japanese Food

Explores the use of food for the purpose of place branding in Japan. At the centre of the narrative is the 2013 inscription of "Washoku, traditional dietary cultures of the Japanese, notably for the celebration of New Year" on UNESCO's Representative List of the Intangible Cultural Heritage of Humanity.

Användarnas betyg av Branding Japanese Food



Hitta liknande böcker
Boken Branding Japanese Food finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.