Marknadens största urval
Snabb leverans

Brands and Branding

Om Brands and Branding

A fun and humorous introductory book that helps readers to begin to make sense of brands - what they are, what they do, why and how - through theory made enjoyable by plenty of current examples.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781473919525
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 296
  • Utgiven:
  • 31. augusti 2016
  • Mått:
  • 170x243x16 mm.
  • Vikt:
  • 528 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. januari 2025

Beskrivning av Brands and Branding

A fun and humorous introductory book that helps readers to begin to make sense of brands - what they are, what they do, why and how - through theory made enjoyable by plenty of current examples.

Användarnas betyg av Brands and Branding



Hitta liknande böcker
Boken Brands and Branding finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.