Marknadens största urval
Snabb leverans

Brands and Consumers

Om Brands and Consumers

Brand management is firmly established as a core business and marketing activity, whilst the study of how consumers react to brands is evolving globally. This shortform book provides a premium research overview of these core business topics as a platform for future research and practice.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032443300
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 122
  • Utgiven:
  • 26. augusti 2024
  • Mått:
  • 216x138x10 mm.
  • Vikt:
  • 174 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Brands and Consumers

Brand management is firmly established as a core business and marketing activity, whilst the study of how consumers react to brands is evolving globally. This shortform book provides a premium research overview of these core business topics as a platform for future research and practice.

Användarnas betyg av Brands and Consumers



Hitta liknande böcker
Boken Brands and Consumers finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.