Marknadens största urval
Snabb leverans

Brands

- The Logos of the Global Economy

Om Brands

Celia Lury considers the interrelated dimensions of the brand: as a creator of space, time and community, as a form of intellectual property and as an increasingly important medium of exchange in a global economy.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415251839
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 208
  • Utgiven:
  • 12. augusti 2004
  • Mått:
  • 156x234x12 mm.
  • Vikt:
  • 330 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 15. november 2024

Beskrivning av Brands

Celia Lury considers the interrelated dimensions of the brand: as a creator of space, time and community, as a form of intellectual property and as an increasingly important medium of exchange in a global economy.

Användarnas betyg av Brands



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.