Marknadens största urval
Snabb leverans

Building Brand Authenticity

- 7 Habits of Iconic Brands

Om Building Brand Authenticity

The projection of authenticity is one of the key pillars of marketing. Research reveals that consumers seek authenticity through the brands they choose. Based on extensive research with consumers and brand managers this book offers seven guiding principles for building brand authenticity.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780230580312
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 219
  • Utgiven:
  • 22. oktober 2009
  • Mått:
  • 164x233x19 mm.
  • Vikt:
  • 518 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Building Brand Authenticity

The projection of authenticity is one of the key pillars of marketing. Research reveals that consumers seek authenticity through the brands they choose. Based on extensive research with consumers and brand managers this book offers seven guiding principles for building brand authenticity.

Användarnas betyg av Building Brand Authenticity



Hitta liknande böcker
Boken Building Brand Authenticity finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.